Schurq
Marketing automation

Marketing automation maakt het mogelijk voor bedrijven om marketingprocessen, al dan niet gedeeltelijk, te automatiseren zodat bijna geen menselijke handelingen meer nodig zijn. Klinkt te mooi om waar te zijn? Misschien wel. Feit is dat Marketing automation populair is bij veel organisaties, en met reden! Want hoe zorg je dat je de juiste doelgroep voor jouw product of dienst weet te bereiken? En dan ook nog met een boodschap die specifiek voor hen relevant is? Juist. Marketing automation.

Sales automation

Met sales automation automatiseer je terugkerende sales taken van de sales afdeling zodat zij hun tijd kunnen besteden aan wat ‘echt’ belangrijk is. Het persoonlijke contact. De gesprekken met prospects en klanten om toelichting te geven op de aangeboden producten of diensten, relatie onderhoud of beantwoorden van vragen. Het automatiseren van deze taken is vrijwel onmogelijk. Omdat klanten nou eenmaal waarde hechten aan persoonlijk contact met een adviseur die hen kan helpen met hun specifieke pijnpunten of vragen.

Sales automation met als eindresultaat notificatie sales
Samen met schurq. spelen we Champions League op het gebied van Marketing Automation

CoffeeClick - Marcel Kiveron

Integraties-algemeen-api-
Integraties

Met data krijg je nieuwe inzichten. Inzichten in het gedrag van jouw leads en inzicht in de prestaties van jouw marketinginspanningen. Om voorop te blijven lopen is de trend nu om alle kanalen te koppelen. Hoe fijn is het als al jouw systemen ‘met elkaar praten’? Heel fijn! Ze kunnen de impact van jouw marketing vergroten. Dit geldt zeker voor de integratie van tools voor marketing en sales.

Customer Data Platform (CDP)

Wat is het en wat kan je er mee? Met een Customer Data Platform, ook wel CDP, bouw je 360 graden klantprofielen op. Niet alleen belangrijk voor het verzamelen en opslaan van de klantdata, maar ook het strategisch inzetten ervan. Een CDP maakt het mogelijk om de communicatie met de doelgroep nog persoonlijker en specifieker te maken. Maar! Om van alle functionaliteiten van een CDP gebruik te maken is data nodig. Veel data. Heeft jouw website maandelijks 50.000 bezoekers, of ben je een webshop met 60 tot 70 duizend bezoekers per maand? Dan is een CDP misschien wel iets voor jou.

Zoek jij een partner voor het juist inrichten en koppelen van de tools die ervoor zorgen dat jij exact kunt volgen welke campagne de meeste sales oplevert en welke winst hieraan verbonden is? Of zoek je een betrouwbare partner voor het inrichten van jouw marketing automation software? Neem dan vrijblijvend contact op.