genereren van zichtbaarheid middels video advertenties.
Een manier om dit te doen is door middel van een video. In Facebook heet dit een ThruPlay. Maar ook in YouTube (Trueview) en LinkedIn is deze manier van adverteren beschikbaar. Aan jou de taak om een video te maken waarin je de kijkers kennis laat maken met jouw merk en product of dienst. Hierbij is het belangrijk dat je je doelgroep kent. Waarom? Wanneer je met jouw video weet in te spelen op de (latente) behoeften en pijnpunten van je doelgroep, weet je bijna zeker dat de video triggert. Jij hebt namelijk de oplossing voor deze pijnpunten. En wil dat nou niet horen?
Wanneer je kiest voor deze manier van adverteren, wil je het natuurlijk goed doen. We kunnen ons goed voorstellen dat je hierbij wat ondersteuning kunt gebruiken. Daarom hebben we een handboek gemaakt. Waarin we je tips geven en hebben beschreven welke elementen er in jouw video moeten zitten. Dat handboek vind je via onderstaande button!