beginnen bij het begin
Om te kunnen beginnen met het gebruik van de Conversion API op uw website, moet je eerst bepalen wat de beste implementatiemethode is. Facebook biedt momenteel vier methoden voor implementatie:
Commerce platform partner integraties (ex: Shopify, WooCommerce, Wix, BigCommerce)
Conversion API Gateway ( self-service cloud gehost)
Partner platforms (bijv. Server-Side Google Tag Manager, Tealium)
Directe integratie via website code
Op basis van de technische stack van je website, zal een van deze opties het meest geschikt zijn voor je bestaande omgeving.
Adverteren en tag management zijn gebieden waar voorheen beperkte technische ondersteuning nodig was voor effectieve campagne tracking. Nu de industrie meer nadruk legt op de privacy van de gebruiker, is er een grotere behoefte om de technische beperkingen beter te begrijpen en verschillende oplossingen te implementeren om meetmogelijkheden te behouden. schurq. is toonaangevend in alles wat met analyse en gegevensprivacy te maken heeft en is er om te helpen.
Heb je hulp nodig bij de implementatie van de Facebook Conversions API, of server-side tagging? Neem dan contact op met ons team.