Van Beem Buitenleven. Een familiebedrijf dat vroeger is begonnen in akkerbouw, is uitgegroeid naar kwekerij en vervolgens tuincentrum. Nu een experience center met 10.000m2 showroom waar jij het buitenleven kunt ervaren. Ben jij op zoek naar de laatste trends en innovaties voor het luxe buitenleven? Dan ben je bij Van Beem Buitenleven aan het juiste adres.
Van Beem Buitenleven had een duidelijk strategie voor ogen wat betreft hun marketing. Gezien en gevonden worden door mensen die op zoek zijn naar luxe, exclusiviteit, kwaliteit en maatwerk voor hun buitenleven. De KPI’s die daar voor de campagnes bij horen zijn: naamsbekendheid, het genereren van leads en meer afspraken in de showroom.
samen jouw strategie bepalen
In de beginfase werd het snel duidelijk dat de website niet geschikt was om deze doelen te behalen. Want zichtbaar zijn op de kanalen waar de doelgroep zich bevindt met de juiste boodschap, heeft geen zin wanneer deze doelgroep vervolgens landt op een website of landingspagina die niet aansluit op deze boodschap. Terug naar de tekentafel dus en beginnen bij het begin. Het resultaat? Een nieuwe website waar de boodschap van Van Beem wél wordt overgebracht. In de showroom draait het om beleving en het ervaren van het luxe buitenleven. En dus moet de website ook in het teken staan van deze beleving en ervaring.