Schurq

Patrick spreekt tijdens SharpSpring webinar: Revenue Rockstars

|
Leestijd 2 minuten
Door Chantal Tol

Tijdens de ‘Revenue Rockstars Series’ maken bureaus en bedrijven die gebruikmaken van SharpSpring kennis met nieuwe manieren om meetbare resultaten te behalen. Voor hun eigen bedrijf en/of hun klanten. Tijdens deze meerdelige serie webinars komen meerdere inspirerende sprekers van verschillende succesvolle bedrijven aan het woord. Voor het webinar: “Hoe moderne marketeers inkomsten genereren.” werd schurq. als SharpSpring partner geselecteerd. Namens schurq. nam Patrick Schokker, algemeen directeur, plaats in het panel.

SharpSpring Revenue Rockstars

SharpSpring als marketing automation tool

In het webinar gaf Patrick de bureaus en bedrijven een kijkje in onze werkwijze. Onze schurq. methode. Niet door diep in te gaan op hoe wij SharpSpring en de features van deze marketing automation software gebruiken, maar juist door uit te leggen hoe wij de software voor ons en onze klanten laten werken.

Leer jouw klanten kennen en weet welke reis zij afleggen!

De vragen die werden gesteld in het webinar waren grotendeels gericht op het centraal stellen van de klant. En daarmee dus ook de klantreis, ook wel ‘customer journey’ genoemd. Want hoe kom je erachter welke data écht belangrijk is en hoe die je kan helpen klanten te begeleiden door deze customer journey?

“Het begint met een uitgebreide strategiesessie, waarin we samen met de klant door het gehele klantproces lopen. Zo tekenen we de gehele customer journey en de bijbehorende verschillende fasen uit. Hierbij is het zeer belangrijk dat niet alleen de marketing manager, maar juist de sales manager aanwezig is. Het is tenslotte het sales verhaal dat we uiteindelijk zullen automatiseren met behulp van SharpSpring!”, aldus Patrick. Deze sessie legt dus de basis voor het automatiseren van de marketing processen. Marketing automation speelt hierin een essentiële rol omdat het bedrijven helpt de juiste content op het juiste moment, naar de juiste persoon te sturen.

Van een stoel aan de tafel, naar het runnen van de tafel!

Patrick mocht plaatsnemen in een panel met een aantal personen die wereldwijd als marketing guru’s worden gezien. O.a. Seth Godin, Jay Baer en Mickey Locey namen deel aan de serie. We zijn natuurlijk heel trots dat Patrick in één adem werd genoemd met deze namen. Dit, en natuurlijk de bestempeling tot Marketing “Rockstar” door SharpSpring is een geweldige beloning voor al het harde werk de afgelopen jaren aan het optimaliseren van onze eigen werkwijze. We hopen, heel bescheiden, in de toekomst nog veel meer bedrijven te mogen inspireren met onze werkwijze!

LinkedIn post SharpSpring Revenue Rockstars

Interesse in de schurq. methode?
We hebben onze gehele werkwijze vastgelegd in ons manifest. Je kunt dit manifest lezen op verschillende manieren. Je kunt het lezen als een boek. De schurq. methode van begin tot eind, van strategiesessie tot marketing- en salesmachine. Maar je kunt het ook lezen als een buffet, waarbij je eerst de hoofdstukken kiest die voor jou het meest relevant zijn! De rest komt later.

Je vindt ons manifest hier.

Deel dit artikel via
Chantal Tol
Chantal Tol

Over deze schurq

Online Marketing Consultant

Lees ook
|
Lysanne Paulus
|
3 minuten

Customer Data Platform (CDP): Van lead naar klant

|
Shannah de Ruijter
|
2 minuten

Short video’s

|
Lysanne Paulus
|
2 minuten

Google Consent Mode V2