Weet vanaf moment één wie jouw websitebezoeker is. Waarom?
Dan kun je vanaf dat moment jouw boodschap aanpassen op basis van de persoonlijke behoeften van deze doelgroep. Dynamische content maakt personalisatie mogelijk, helemaal vanaf het begin
“Top, toch?”
“We noemen het warme bezoeker”
95% van jouw bezoekers converteert niet! Geautomatiseerd jouw ‘warme bezoekers’ herkennen, verder opwarmen tot lead en ze vervolgens doorschieten naar het CRM zonder te vragen om persoonsgegevens? Ja, dat kan!
Dit is het moment. Jij geeft jouw doelgroep wat ze nodig hebben en je gaat de relatie aan. Dit is de conversie naar MQL.
“De opt-in”
Kwalificeer jouw leads tot SQL door volledig geautomatiseerd en gepersonaliseerd de juiste vragen te stellen en daarbij relevante content naar de juiste persoon op het juiste moment te sturen.
“Juist”
De beloning voor al je harde werk. Of eigenlijk het werk van Marketing Automation. Hij of zij heeft besloten dat jouw content waardevol genoeg was om met jou rond de tafel te gaan. Nu is het aan jou. Wat we doen met de data? Hergebruiken natuurlijk. Om onze aanpak en benadering van de doelgroep te optimaliseren.
Het perfecte einde van jouw ideale klantreis. En een nieuw begin. De ambassadeur is een tevreden klant die niet alleen herhaaldelijk producten of diensten bij jou afneemt, maar deze ook verkoopt. Binnen zijn of haar eigen klant- en/of kennissenkring. Gewoon omdat ze zo tevreden zijn.
“Daar doen we het voor”