Schurq

Jouw verhaal

Wie is jouw doelgroep?

Om de juiste marketingstrategie te bepalen is het belangrijk om te weten hoe jouw doelgroep eruit ziet. Wie is jouw ideale klant? En nog belangrijker, hoe gaan we die aanspreken?

Waar zit jouw doelgroep?

Next. Waar zit jouw ideale klant? Welke kanalen zijn het meest geschikt om jouw doelgroep te bereiken? En met welke boodschap?

Wat zijn de uitdagingen van deze doelgroep?

Oftewel pijnpunten, frustraties, ergernissen. Jij begrijpt jouw doelgroep en ziet de kansen om ze hierbij te helpen.

Jouw ideale klantreis

(On)bekende bezoeker

Weet vanaf moment één wie jouw websitebezoeker is. Waarom?
Dan kun je vanaf dat moment jouw boodschap aanpassen op basis van de persoonlijke behoeften van deze doelgroep. Dynamische content maakt personalisatie mogelijk, helemaal vanaf het begin

“Top, toch?”

MQV (Marketing Qualified Visitor)

“We noemen het warme bezoeker”
95% van jouw bezoekers converteert niet! Geautomatiseerd jouw ‘warme bezoekers’ herkennen, verder opwarmen tot lead en ze vervolgens doorschieten naar het CRM zonder te vragen om persoonsgegevens? Ja, dat kan!

MQL (Marketing Qualified Lead)

Dit is het moment. Jij geeft jouw doelgroep wat ze nodig hebben en je gaat de relatie aan. Dit is de conversie naar MQL.

“De opt-in”

SQL (Sales Qualified Lead)

Kwalificeer jouw leads tot SQL door volledig geautomatiseerd en gepersonaliseerd de juiste vragen te stellen en daarbij relevante content naar de juiste persoon op het juiste moment te sturen.

“Juist”

Klant

De beloning voor al je harde werk. Of eigenlijk het werk van Marketing Automation. Hij of zij heeft besloten dat jouw content waardevol genoeg was om met jou rond de tafel te gaan. Nu is het aan jou. Wat we doen met de data? Hergebruiken natuurlijk. Om onze aanpak en benadering van de doelgroep te optimaliseren.

Ambassadeur

Het perfecte einde van jouw ideale klantreis. En een nieuw begin. De ambassadeur is een tevreden klant die niet alleen herhaaldelijk producten of diensten bij jou afneemt, maar deze ook verkoopt. Binnen zijn of haar eigen klant- en/of kennissenkring. Gewoon omdat ze zo tevreden zijn.

“Daar doen we het voor”

Real time custom dashboarding en ongoing strategie

Dashboards custom-made voor jouw organisatie. Hoe klinkt dat? Ingewikkeld? Absoluut niet! Samen bepalen we welke data relevant is en deze brengen we voor jouw organisatie in kaart. Wij geven jou toegang tot een online dashboard waarin deze data real-time wordt bijgehouden, zodat jij altijd inzicht hebt in wat er gebeurt, op welk moment en door wie.

Een strategie bepalen aan het begin van een samenwerking kan ieder marketingbureau. Waar wij ons als Schurq onderscheiden is door jouw diverse systemen te koppelen waardoor jouw organisatie toegang krijgt tot een eigen marketing- en sales machine. Een machine waarmee een synergie ontstaat tussen marketing en sales. Elkaar aanvullen en versterken. Dat is waar het om gaat.

Laten we samenwerken voor het beste resultaat. Jullie zijn immers de specialisten in jullie vakgebied. En wij in dat van ons.

Start jouw verhaal!