branchespecifieke aanpak foodsector
Tevens is er een branchespecifieke aanpak ontwikkeld waarbij de doelgroep het nauwkeurig wordt bepaald. Vervolgens wordt een campagne op autoriteit opgestart om bijvoorbeeld de aanwezigheid op een beurs te promoten. Wanneer autoriteit is opgebouwd en interesse is gewekt wordt een relevante lead magnet aangeboden welke weer wordt opgevolgd middels marketing automation.
verzamelen van leads.
Uit deze campagne zijn tot dusver diverse waardevolle leads gekomen waaronder alleen kwaliteitsmanagers, procesverbeteraars en directeuren/eigenaars. Omdat deze campagne nog loopt, is dit nog geen definitief resultaat. Maar de eigenaren van FacilityApps zijn tot dusver zeer tevreden omdat dit aantoont dat de aanpak werkt en dat de juiste personen worden bereikt met content die voor hen écht interessant is. FacilityApps wordt geprofileerd als een autoriteit in de industrie, en dat was het voornaamste doel!
het vervolg.
Natuurlijk stopt het hier niet. De aanpak heeft zichzelf bewezen in de foodbranche. Nu is het tijd om een volgende branche te kiezen en dit opnieuw toe te passen. Uiteraard met een andere benadering en download, specifiek gericht op de pijnpunten en behoeften van deze doelgroep.
Wat verder nog op de agenda staat is onze vernieuwde Account Based LinkedIn Automation strategie.