Schurq
Actie, reactie

Online marketing zegt het al, het digitaal maken van marketing processen. Wij gaan nog een stapje verder door deze digitale processen te automatiseren. Systemen aan elkaar koppelen zodat het gedrag van een bezoeker of lead inzichtelijk wordt en kan worden gebruikt als trigger om het volgende proces te starten. Zo krijg jij meer inzicht in de lead en bouw je data op. Data analyseren is leuk. Maar hoe leuk zou het zijn als je deze data automatisch kan omzetten in een actie. Zo automatiseer je zowel de marketing- én salesprocessen. Resultaten kunnen we door slimme API koppelingen doorsturen naar het CRM. Automatisch wordt deze data ook toegevoegd aan jouw custom made dashboard. Deze bevat de specifieke informatie relevant voor jouw doelgroep.

Integraties-algemeen-api-

Het hart van de machine


Ooit is schurq. begonnen met het automatiseren van communicatie op basis van gedrag. Vanuit hier is het automatiseringsproces uitgegroeid tot een groot onderdeel van de marketing- en salesmachines die wij neerzetten voor onze klanten. Koppelingen tussen diverse systemen maken het mogelijk om bezoekers te herkennen voor de opt-in. Op basis van deze data kan gedrag worden gemonitord en kunnen acties worden getriggerd.

Data die automatisch wordt doorgeschoten naar SharpSpring gebruiken we om ook de sales processen te automatiseren. Acties van bezoekers of leads triggeren het uitzetten van taken naar sales. Automatische waarde toekenning is hier ook een onderdeel van. Zo heb jij altijd in een compleet overzicht wat er speelt binnen jouw organisatie. Een lead is natuurlijk leuk, maar waar het eigenlijk om gaat is meer sales. Meer omzet én meer winst.

Het juist inrichten en koppelen van de tools zorgt ervoor dat jij exact kunt volgen welke campagne de meeste sales oplevert en welke winst hieraan verbonden is. Deze data kun jij dan weer gebruiken om campagnes aan de voorkant te optimaliseren.

Digitale automatisering = schaalbaarheid

Hoe kan dit er voor jou uitzien?

Wij adviseren je graag hoe jij jouw marketing- en salesprocessen kan automatiseren