Schurq

Aandacht via het juiste kanaal

Je weet inmiddels wie je doelgroep is en waar hun pijnpunten zitten. Via welk kanaal, en nog belangrijker, met welke boodschap ga je deze aanspreken en hierop inspelen? Leadgeneratie kan middels verschillende online kanalen en is (bijna) altijd een omnichannel aanpak.

SEA

Het gaat er niet om hoeveel bezoekers hun weg vinden naar jouw website, maar wélke bezoekers dat zijn. Zijn dit mensen die daadwerkelijk behoefte hebben aan jouw product of dienst? Is het waarschijnlijk dat zij jouw product of dienst gaan afnemen in de nabije toekomst? Dat zijn de bezoekers die jij wil! Hoe jij de meest relevante bezoekers naar jouw website krijgt? Drie woorden. Search Engine Advertising. Oftewel: SEA. Om succes te behalen met SEA heb je een concrete aanpak nodig. Een aanpak die voorziet in het bepalen van de juiste zoektermen, advertentieteksten en biedingsstrategie zodat jouw advertentie altijd bovenin de zoekmachine verschijnt.

SEO

Jouw website design is mooi. De content in de verschillende fasen van de customer journey is sterk. Maar weet je de doelgroep ook te bereiken? Weten bezoekers hun weg te vinden naar jouw website? Zoals je weet, is dat de enige manier om jouw doelstellingen te behalen. Zonder bezoekers, geen omzet. Om dit te veranderen, is Search Engine Optimization (SEO) de oplossing.

Social advertising

Een inbound marketingstrategie is incompleet zonder het inzetten van social advertising. Social media speelt een grote rol in zowel het leven van mensen als de strategieën van bedrijven. Met het inzetten van social advertising geef je jouw bedrijf, product of dienst een enorme boost.

Conversieoptimalisatie

Op welk punt verlies jij de interesse van jouw websitebezoeker? Onderzoek welke factoren zorgen voor ruis op de website. Wat zorgt ervoor dat bezoekers twijfelen aan het feit dat jij de juiste aanbieder bent? Het doel is het verhogen van het aantal websitebezoekers dat uiteindelijk converteert tot klant. Dit doen we middels conversie optimalisatie.

Waarde bieden is de basis van goede leadgeneratie.

schurq.

Contentmarketing

Content marketing is een kosten-efficiënte vorm van marketing. Het bieden van relevante en waardevolle content aan een specifieke doelgroep staat hierbij centraal. Unieke content kan jouw organisatie onderscheiden van de rest, zorgen voor winstgevende interactie met de klant en deze klanten aan jouw merk binden.

De content dient exact aan te sluiten op hun interesses, behoeften en de fase waarin zij zich bevinden. Doe je dit niet, dan verlies je de aandacht van jouw potentiële klanten. We hoeven je niet uit te leggen dat je dan ook de kans conversie misloopt.

Samen onderzoeken we waarom leadgeneratie niet loopt zoals jij verlangt en hoe we dit kunnen optimaliseren. Onmisbaar hierbij: jouw salesteam. Zij weten als geen ander aan welke criteria de ideale klant moet voldoen en welke informatie zij nodig hebben voordat ze de telefoon grijpen en een afspraak maken om die gouden deal te sluiten.

Dus, ben je klaar voor een leadgeneratie-avontuur waar marketing en sales hand in hand gaan? Duik in deze wonderlijke wereld en ontdek hoe jij jouw bedrijf, product of dienst naar ongekende hoogtes kunt tillen. Samen met jouw salesteam creëer je een toekomst vol mogelijkheden en een overvloed aan gekwalificeerde leads.