Schurq

Optimaliseer jouw salesprocessen

Gedetailleerde activiteitenrapporten bieden inzicht in de prestaties van het sales team. Je kunt de kwaliteit van elk sales contactmoment monitoren. Zo kun je ervoor zorgen dat elke verkoper de best practices volgt voor een optimale conversie. Hanteer een uniforme strategie en maximaliseer de omzet door menselijke fouten te minimaliseren.

Van SQL naar klant

Een SQL (Sales Qualified Lead) houdt in dat jouw lead klaar is voor de volgende stap, namelijk de sale. De lead wordt een opportunity en wordt dus automatisch toegevoegd aan de sales pipeline. Op basis van het gedrag van de lead wordt deze steeds een stukje verder begeleid door de verschillende stages van deze pipeline en wordt automatisch de waarde van de lead bepaald. Het toewijzen aan de juiste accountmanager gebeurt op basis van vooraf ingestelde criteria. Een taak wordt uitgezet en een notificatie verstuurd. Altijd op het juiste moment!

Deal or no deal?

DEAL?
Jouw lead is een klant geworden. De data die jij hebt opgebouwd wordt opgeslagen en gebruikt om campagnes aan de voorkant te optimaliseren.

NO DEAL?
De lead wordt toegevoegd aan de nurturing lijst en ontvangt periodiek relevante content. Zo blijft de lead betrokken en nog belangrijker, jij blijft top of mind! Op basis van klikgedrag in deze mails blijf jij data verzamelen en blijft de machine draaien.
Wanneer een opportunity die eerder is verloren weer terug op de website komt, wordt er direct een bezoekrapport naar sales verstuurd om deze op te volgen.

Bespaar tijd, sluit meer deals en vergroot jouw omzet en winst!

Automatiseer jouw sales!

Klinkt Sales Automation te mooi om waar te zijn? Dat is het niet! Onze specialisten informeren je graag vrijblijvend over de mogelijkheden!