Schurq

100%
Inzicht in waar de prospect zich in de funnel bevindt
-1
fte
Gèèn vervuiling van data
+ 213%
Van de CTR binnen onze Google Ads campagnes
Een jarenlange samenwerking; professioneel én altijd collegiaal!

CoffeeClick en schurq. werken al jaren samen waarbij diverse consultants werkzaam zijn geweest binnen de marketing afdeling. CoffeeClick is de koffieleverancier voor zowel zakelijk als sportief Nederland die de traditionele koffiemarkt met een uniek concept aan het veroveren is. Zij leveren niet alleen koffiemachines maar bieden totale ontzorging. Het doel van schurq. was om CoffeeClick niet alleen op de kaart te zetten bij werkend en sportend Nederland, maar ook de interne communicatie en processen tussen marketing en sales te stroomlijnen. In plaats van naast elkaar te werken, elkaar juist versterken! Door de jaren heen zijn de systemen waar CoffeeClick mee werkt vernieuwd en uitgebreid. Naast BN Solutions als leading CRM maken zij ook gebruik van SharpSpring als Marketing Automation tool. Na het samen ontwerpen, bouwen en optimaliseren van de nieuwe website in 2020, hebben we samen de volgende stap gezet richting het volledig automatiseren van de marketing- en sales processen. In samenwerking met BN Solutions is een unieke koppeling gebouwd tussen de twee systemen. De integraties tussen de diverse additionele tools van CoffeeClick heeft ervoor gezorgd dat vervuiling van data niet meer mogelijk is en sales altijd op het juiste moment de telefoon op kan pakken!

“Samen met schurq. spelen wij Champions League op het gebied van Marketing Automation”

Marcel Kiveron

Een unieke werkwijze in het vergaren en monitoren van leads. Deze werkwijze heeft er voor gezorgd dat de accountmanagers van CoffeeClick de leads volledig geautomatiseerd kunnen identificeren, kwalificeren en opvolgen. Met deze automatiseringen bevindt CoffeeClick zich op “Champions League” niveau en wordt het onmeetbare meetbaar. Daarnaast kan er binnen beide systemen geen vervuilde data meer binnenkomen. De tijd die sales wekelijks kwijt was met het opzoeken en invullen van bedrijfsgegevens wordt nu bespaard en zo kunnen zij hun tijd efficiënter besteden! schurq. biedt CoffeeClick inzicht in de Customer Journey. Wij maken inzichtelijk in welke fase van het traject een prospect zich bevindt door het koppelen van verschillende tools binnen de website.

Optimaliseren van marketing- en salesprocessen

Samen met CoffeeClick werken wij al jaren aan het optimaliseren en stroomlijnen van de marketing- en salesprocessen. Naast het uitdenken van de online strategie ondersteunen wij ook in de uitvoerende taken. Dit varieert van het opzetten en optimaliseren van de online campagnes via zowel de social media kanalen als de zoekmachines tot het schrijven van content en optimaliseren van de website. Champions League spelen, dat is hoe we het noemen. Want wij durven met zekerheid te zeggen dat geen koffieleverancier in Nederland zijn marketing- en salesprocessen heeft geautomatiseerd en geoptimaliseerd zoals CoffeeClick dat heeft gedaan in samenwerking met ons! Directielid Marcel Kiveron zegt hierover: “Het eindproduct is hoogstaand maatwerk en voorziet CoffeeClick in foutloos werken met een volledig geautomatiseerd verkoop/marketing & leads – management systeem. Zo is automatisering bedoeld en als je het hebt over efficiency!”.

Onze machine; Volledig up and running

CoffeeClick is eigenlijk het perfecte voorbeeld van hoe de schurq. methode kan worden geïmplementeerd binnen een organisatie. Door de jaren heen hebben wij de kans gekregen om samen verschillende tools en werkwijzen te testen én optimaliseren. De gehele marketing- en sales machine draait en alle werknemers binnen CoffeeClick hanteren de vernieuwde werkwijze. Naast strategisch advies hebben onze consultants een uitvoerende rol. Denk hierbij o.a. aan het designen van folders, het schrijven van content en het verder blijven optimaliseren van de website en de organische positie binnen de zoekmachines.

Dezelfde "All-In" aanpak als CoffeeClick?