Het hart van de machine
Ooit is schurq. begonnen met het automatiseren van communicatie op basis van gedrag. Vanuit hier is het automatiseringsproces uitgegroeid tot een groot onderdeel van de marketing- en salesmachines die wij neerzetten voor onze klanten. Koppelingen tussen diverse systemen maken het mogelijk om bezoekers te herkennen voor de opt-in. Op basis van deze data kan gedrag worden gemonitord en kunnen acties worden getriggerd.
Data die automatisch wordt doorgeschoten naar SharpSpring gebruiken we om ook de sales processen te automatiseren. Acties van bezoekers of leads triggeren het uitzetten van taken naar sales. Automatische waarde toekenning is hier ook een onderdeel van. Zo heb jij altijd in een compleet overzicht wat er speelt binnen jouw organisatie. Een lead is natuurlijk leuk, maar waar het eigenlijk om gaat is meer sales. Meer omzet én meer winst.
Het juist inrichten en koppelen van de tools zorgt ervoor dat jij exact kunt volgen welke campagne de meeste sales oplevert en welke winst hieraan verbonden is. Deze data kun jij dan weer gebruiken om campagnes aan de voorkant te optimaliseren.