In het tijdperk van technologische vooruitgang hebben we gezien hoe AI, zoals ChatGPT, de manier waarop we werken drastisch heeft veranderd. Voor ons ligt de ware kracht, echter, in het koppelen van AI aan onze unieke methode. Onze benadering van prompt engineering is geworteld in strategisch denken. Het is een verlengstuk van onze aanpak waardoor we meer waarde kunnen bieden voor onze klanten in o.a. content, data-analyse, campagnevoering en procesoptimalisatie.
Vanuit een strategiesessie spelen we in op de behoeften van de organisatie en de markt met AI-gestuurde omni-channel organische strategieën. We genereren relevante tekst- en video content, niet alleen voor blogs, maar ook voor platforms zoals Google My Business, YouTube, Facebook, LinkedIn en Twitter. Hierdoor evolueren we standaard SEO naar OSO (Organic Search Optimization).
Meten van impact in plaats van traffic. Iedere klik op iedere knop, link of afbeelding geven we een weging. Deze weging noemen we impact. En dit alles gebeurt zonder het plaatsen van cookies. Continue conversieoptimalisatie op met real-time data. Door het stellen van slimme vragen en KvK data aan elkaar te koppelen kunnen we het conversiepad per branche, rol en intentie analyseren en optimaliseren.
Een CDP is meer dan alleen een dataopslag; het is een dynamisch platform dat volledige, 360-graden klantprofielen opbouwt. Het verzamelt niet alleen waardevolle klantinformatie, maar zet deze data ook strategisch in om de communicatie met de doelgroep verder te personaliseren en automatiseren. Een CDP vergroot de kans op succesvolle conversies en een verhoogde CLV. Deze diepgaande en persoonlijke benadering geeft ons de kans om nóg verder te gaan dan met marketing automation, waar we groot mee zijn geworden.
We noemen het soms ‘ons nieuwe werknemer’. ABLA, Account Based LinkedIn Automation. Een account based marketing strategie waarbij we, geautomatiseerde, persoonlijke acties binnen LinkedIn synchroon laten lopen aan een advertentiecampagne. Zo zorgen we voor meerdere contactmomenten met jouw ideale doelgroep om vervolgens contact te leggen. Een nieuwe stap waarbij we account based leadgeneratie automatiseren. Marketing automation vóór de opt-in.
Binnen onze overtuiging dat technologie de sleutel is tot succesvolle online marketing, hebben we gezien hoe server side tagging het landschap heeft getransformeerd. Door de kracht van deze technologie te omarmen, tillen we de rapportage en optimalisatie van online campagnes naar een hoger niveau. Hoewel de overstap initieel uitdagend kan lijken, zien we het als een lonende investering. Hierdoor kunnen we nauwkeurigere data verzamelen, afwijkingen verminderen en het gemeten verkeer met wel 20% verhogen.
Bij schurq. hanteren we een unieke aanpak als het gaat om adverteren. In plaats van standaardadvertenties, ontwikkelen we een funnel die is afgestemd op de verschillende fasen van de customer journey. Deze funnel bestaat uit een reeks campagnes die je doelgroep begeleiden met een specifieke boodschap in elke fase. Het doel? Maximale resultaten bereiken met minimale kosten. En dit is mogelijk op diverse platformen zoals LinkedIn, Meta (Facebook & Instagram) en YouTube.
Het automatiseren van marketing- en salesprocessen is een denk- en werkwijze die ons de afgelopen jaren onderscheidde van andere marketingbureaus. Wij hebben de propositie door de jaren heen aangescherpt met nieuwe tools en unieke koppelingen. Dit resulteerde in een volledig nieuwe, unieke werkwijze. De naam SearchUser dekte de lading van de nieuwe werkwijze niet meer. We ontdekten welke naam nou écht past bij onze identiteit en visie. Een naam die wij allemaal voelen en graag uitdragen. schurq.
Marketing automation heeft leads nodig. Wij zetten social advertising campagnes in combinatie met een “lead magnet” in. Een lead magnet kan een ijzersterke download zijn, een demo aanvraag of gratis trial. Een goede eerste ontmoeting is het halve werk. Via social advertising kun je jouw thought leadership al aan jouw doelgroep tonen.
Opnieuw haantje de voorste. Wij waren het eerste marketingbureau in Nederland dat SharpSpring implementeerde. Met vooraf ingestelde triggers versturen we gepersonaliseerde content op het juiste moment naar de juiste persoon. We denken mee in jouw marketing en salesproces. Dit kan in verschillende combinaties: een grote of kleine implementatie, met of zonder training of we kunnen jouw volledige marketing uit handen nemen met meerdere consultants.
Website optimalisatie werd een nieuwe dienst. Met één motto: elke dag beter. Een andere foto, titel, button, of conversiepunt kan een groot verschil maken. Maar we gaan verder dan dat. Want wil jij scoren met je website, moeten de technische functionaliteiten en user experience ook worden geoptimaliseerd. Met A/B testen we de verschillende opties. Welke variant wint?
Een krachtige campagne stopt niet bij een goede advertentie. Naast het ontwikkelen van volledige websites startten we ook met het ontwerpen en bouwen van sterke landingspagina’s. Relevante landingspagina’s zorgen voor een beter resultaat. Bovendien zorgt een hogere relevantie voor een hogere positie tegen lagere kosten!
Een nieuwe oplossing. Google Adwords (Google Ads) speelden een steeds grotere rol. Relevante zoekwoorden inzetten in krachtige campagnes. Via een zelf ontwikkeld dashboard werden resultaten en verrichte werkzaamheden gedeeld. Geheel transparant. Samenwerken met de klant naar het beste resultaat stond centraal. En dat staat het nog steeds.
Onze zelfgebouwde SEO-software creëerde automatisch landingspagina’s met interne linkbuilding. De software vernieuwde zichzelf continu. Hierdoor waren we het algoritme van zoekmachines én de concurrentie te slim af. De nieuwe aanpak van Google zorgde ervoor dat het behalen van een organische #1 positie een langetermijnstrategie vereiste. Een snelle toppositie in Google vergde een nieuwe aanpak.