Schurq

1. LinkedIn is still the platform to reach your business audience.

Waarom zou je dan jouw specifieke doelgroep hier niet gericht benaderen?

2. You build authority within your target market before you approach it

Dit zorgt ervoor dat jouw benadering nooit ‘koud’ is

You can set up your account based approach completely automatically!

Stel vooraf in welk bericht je wilt toevoegen aan je connectieverzoek. De tooling doet de rest!

Warm up target audience through content.

Sounds logical, but it doesn't always happen. How often do you get a connection request via LinkedIn to which a 'personal' message has been added? And how often does it happen that this personal message doesn't match your situation at all. A missed attempt. Especially because it often backfires. Contacts lose interest and you lose your chance for a connection. Too bad, and completely unnecessary!

start with the target audience.


We beginnen niet bij de content, zoals je misschien zou verwachten. We doen een stap terug. Terug naar de doelgroep. Waar het, zoals we altijd zeggen, allemaal mee begint. Want je content kan goed zijn, heel goed zelfs, maar als deze niet wordt gelezen door de juiste personen, slaat het niet aan. Daarom zullen we na een gedegen doelgroeponderzoek pas de LinkedIn contacten selecteren die voor jou interessant zijn om te benaderen.

Become an authority within your target market.

The next step is to write content. Why is this content so important? This is (probably) your first contact with the selected people. You know the trends and developments in the market through and through, show that here and you will become an authority within your target group!

an automated account-based strategy


Heeft jouw doelgroep de content gezien, dan begint het geautomatiseerde stuk van deze aanpak. En doordat de personen jouw content al eens hebben gezien, is de benadering nooit ‘koud’. Wat we hier niet gaan doen is een cheesy aanbod, net zoals alle anderen. Ze hebben jouw content al gezien, weten daarom dat je een autoriteit bent binnen jouw industrie en dus mag jouw benadering direct zijn.

the account-based LinkedIn automation strategy for your organization.

We do not explain how exactly this approach works. This is because it is always customized but following our own method. We have made a visualization of the overall strategy. The 'blueprint'. You can downloadAnd of course you can always contact us if you have any questions.