Schurq

1. LinkedIn is nog steeds hét platform om je zakelijke doelgroep te bereiken.

Waarom zou je dan jouw specifieke doelgroep hier niet gericht benaderen?

2. Je bouwt autoriteit op binnen je doelgroep, vóórdat je deze gaat benaderen

Dit zorgt ervoor dat jouw benadering nooit ‘koud’ is

Je kunt jouw account based benadering geheel geautomatiseerd instellen!

Stel vooraf in welk bericht je wilt toevoegen aan je connectieverzoek. De tooling doet de rest!

doelgroep opwarmen door middel van content.

Klinkt logisch, maar gebeurt lang niet altijd. Hoe vaak krijg je niet een connectieverzoek via LinkedIn waaraan een ‘persoonlijke’ boodschap is toegevoegd? En hoe vaak gebeurt het dat deze persoonlijke boodschap totaal niet aansluit op jouw situatie. Gemiste poging. Helemaal omdat dit vaak averechts werkt. Contacten verliezen hun interesse en je verliest je kans op een connectie. Jammer, en geheel onnodig!

begin bij de doelgroep.


We beginnen niet bij de content, zoals je misschien zou verwachten. We doen een stap terug. Terug naar de doelgroep. Waar het, zoals we altijd zeggen, allemaal mee begint. Want je content kan goed zijn, heel goed zelfs, maar als deze niet wordt gelezen door de juiste personen, slaat het niet aan. Daarom zullen we na een gedegen doelgroeponderzoek pas de LinkedIn contacten selecteren die voor jou interessant zijn om te benaderen.

word een autoriteit binnen jouw doelgroep.

De volgende stap is het schrijven van content. Waarom is deze content zo belangrijk? Dit is (waarschijnlijk) jouw eerste contact met de geselecteerde personen. Jij kent de trends en ontwikkelingen in de markt door en door, laat dat hier zien en je wordt een autoriteit binnen je doelgroep!

een geautomatiseerde account based strategie


Heeft jouw doelgroep de content gezien, dan begint het geautomatiseerde stuk van deze aanpak. En doordat de personen jouw content al eens hebben gezien, is de benadering nooit ‘koud’. Wat we hier niet gaan doen is een cheesy aanbod, net zoals alle anderen. Ze hebben jouw content al gezien, weten daarom dat je een autoriteit bent binnen jouw industrie en dus mag jouw benadering direct zijn.

de account based LinkedIn Automation strategie voor jouw organisatie.

Uitleggen hoe deze aanpak precies in z’n werk gaat, doen we niet. Dit is namelijk altijd maatwerk maar wel volgens onze eigen methode. En! We hebben een visualisatie gemaakt van de algemene strategie. De ‘blauwdruk’. Deze kun je downloaden, bekijken, en bij vragen kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.