Schurq

1. LinkedIn is still the platform to reach your business audience.

Waarom zou je dan jouw specifieke doelgroep hier niet gericht benaderen?

2. You build authority within your target audience before approaching them

Dit zorgt ervoor dat jouw benadering nooit ‘koud’ is

You can set up your account based approach completely automated!

Stel vooraf in welk bericht je wilt toevoegen aan je connectieverzoek. De tooling doet de rest!

warm up target audience through content.

Sounds logical, but by no means always happens. How often do you get a connection request via LinkedIn with a "personal" message added to it? And how often does it happen that this personal message does not match your situation at all. Missed attempt. Especially since this often backfires. Contacts lose interest and you lose your chance for a connection. Too bad, and completely unnecessary!

start with the target audience.


We beginnen niet bij de content, zoals je misschien zou verwachten. We doen een stap terug. Terug naar de doelgroep. Waar het, zoals we altijd zeggen, allemaal mee begint. Want je content kan goed zijn, heel goed zelfs, maar als deze niet wordt gelezen door de juiste personen, slaat het niet aan. Daarom zullen we na een gedegen doelgroeponderzoek pas de LinkedIn contacten selecteren die voor jou interessant zijn om te benaderen.

Become an authority within your target audience.

The next step is to write content. Why is this content so important? This is (probably) your first contact with the selected people. You know the trends and developments in the market inside out, show that here and you will become an authority within your target audience!

an automated account-based strategy


Heeft jouw doelgroep de content gezien, dan begint het geautomatiseerde stuk van deze aanpak. En doordat de personen jouw content al eens hebben gezien, is de benadering nooit ‘koud’. Wat we hier niet gaan doen is een cheesy aanbod, net zoals alle anderen. Ze hebben jouw content al gezien, weten daarom dat je een autoriteit bent binnen jouw industrie en dus mag jouw benadering direct zijn.

ABLA ebook
the account-based LinkedIn automation strategy for your organization.

Wondering how account-based LinkedIn automation works? We have described it in detail in our e-book. Including visualization, dashboarding and customer cases. Ready to start with the automated approach of people via LinkedIn?

Name(Required)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden