Schurq

Nieuws | SearchUser heeft de nieuwe Premier Google Partner Badge gekregen

|
Leestijd minuten
Door Patrick Schokker
Google start uitbreiding Google Partner Badge voor meer onderscheid

Veel online marketing bureaus, zoals SearchUser, gaven bij Google aan meer onderscheid te willen in de Google Partner Badge.

Wat houdt de Google partner Badge in?

Deze badge heeft Google ontwikkeld voor gecertificeerde Google Partner bedrijven. De badge kan getoond worden in hun marketingcommunicatie om aan te tonen dat zij een partner van Google zijn.

Potentiële klanten van Google partners kunnen bij meer onderscheid in de badge sneller en makkelijker een geschikt online marketing bureau vinden.

Om dit te bereiken heeft Google een nieuwe badge ontwikkeld: de Premier Google Partner Badge en zijn de bedrijfsspecialiteiten vanaf nu zichtbaar in de badges.

Wat houdt de Premier Google Partner Badge in?

Er zijn vanaf nu 2 Badges. De Google Partner Badge en de Premier Google partner Badge. Deze wordt vergeven aan de online marketing bureaus met de beste resultaten in Google Adwords campagnes.

Een select aantal bedrijven, waaronder SearchUser, heeft deze badge al ontvangen.

Wat houden de bedrijfsspecialisaties in?

De 5 bestaande bedrijfsspecialisaties worden op de Google Badge getoond als je het Google certificaat van het specialisme bij Google hebt behaald.

Wat heb jij hieraan?

Bij de zoektocht naar het juiste online marketing bureau kun je direct zien of een bedrijf jou kan helpen door naar de specialisaties op de badge te kijken. De volgende specialiteiten worden geïntroduceerd:

  • Search Advertising
  • Mobile Advertising
  • Video Advertising
  • Display Advertising
  • Shopping Advertising

Op de badge van SearchUser zijn vier van de 5 specialiteiten te zien: Search, Mobile, Video en shopping. Natuurlijk ben je ook voor Display Advertising bij ons aan het juiste adres.

Wij zijn trots dat wij, als SearchUser, een Premier Partner van Google zijn. In navolging van het programma voor de partners met de hoogste groeipotentie voor Google dat wij bij Google hebben gevolgd eind 2015, is dit een volgende stap in de ontwikkeling en groei van ons bedrijf.

 

 

Deel dit artikel via
Patrick Schokker
Patrick Schokker

Over deze schurq

Algemeen Directeur

Lees ook
|
Shannah de Ruijter
|
2 minuten

Short video’s

|
Lysanne Paulus
|
2 minuten

Google Consent Mode V2

|
Guido Sombroek
|
4 minuten

Server Side Tagging simpel uitgelegd