Schurq

Wat betekent de AVG privacywetgeving voor e-mailmarking?

|
Leestijd minuten
Door Patrick Schokker

In mei 2018 gaat er een nieuwe privacywetgeving van kracht. In dit e-book leggen wij uit wat deze AVG privacywetgeving voor e-mailmarketing inhoudt en hoe jouw bedrijf kan voldoen aan de nieuwe regels. 

In het kort gaat het om de AVG: Algemene verordening gegevens-bescherming. In het Engels ook wel de GDPR: General Data Protection Regulation genoemd. In Nederland vervangt de AVG privacywetgeving de huidige Wet bescherming persoons-gegevens (Wbp). Voldoe je niet aan de eisen van de nieuwe wetgeving? Dan ontvang je een boete van maximaal 20 miljoen of 4 procent van totale wereldwijde omzet.

Deze nieuwe wet geldt voor iedereen die e-mailadressen verzamelt en e-mails verstuurt binnen de EU. Hierdoor dient er het een en ander te veranderen in jouw e-mailmarketingstrategie. Wil je weten wat de nieuwe eisen precies zijn en wat er voor jouw organisatie gaat veranderen? Download dan ons e-book voor een uitgebreide uitleg over de nieuwe privacywetgeving.

 

Nieuwe privacywetgeving

 

Meer informatie?

Neem contact met ons op!

Deel dit artikel via
Patrick Schokker
Patrick Schokker

Over deze schurq

Algemeen Directeur

Lees ook
|
Chantal Tol
|
5 minuten

Blogreeks (5/9): Van onbekende bezoeker naar MQV

|
Chantal Tol
|
5 minuten

The Cookieless Era (4/4): de Facebook Conversions API

|
Chantal Tol
|
5 minuten

Blogreeks (4/9): De Omnichannel Ads Funnel