Wat betekent de AVG privacywetgeving voor e-mailmarking?
|
Leestijd minuten
Door Patrick Schokker
In mei 2018 gaat er een nieuwe privacywetgeving van kracht. In dit e-book leggen wij uit wat deze AVG privacywetgeving voor e-mailmarketing inhoudt en hoe jouw bedrijf kan voldoen aan de nieuwe regels.
In het kort gaat het om de AVG: Algemene verordening gegevens-bescherming. In het Engels ook wel de GDPR: General Data Protection Regulation genoemd. In Nederland vervangt de AVG privacywetgeving de huidige Wet bescherming persoons-gegevens (Wbp). Voldoe je niet aan de eisen van de nieuwe wetgeving? Dan ontvang je een boete van maximaal 20 miljoen of 4 procent van totale wereldwijde omzet.
Deze nieuwe wet geldt voor iedereen die e-mailadressen verzamelt en e-mails verstuurt binnen de EU. Hierdoor dient er het een en ander te veranderen in jouw e-mailmarketingstrategie. Wil je weten wat de nieuwe eisen precies zijn en wat er voor jouw organisatie gaat veranderen? Download dan ons e-book voor een uitgebreide uitleg over de nieuwe privacywetgeving.
var ss_form = {'account': 'MzIyMQIA', 'formID': 's0w0ME1KMjPQTUs0N9E1STI107VMNkjRTTQ1SkoySrYwsbBIBQA'};
ss_form.width = '100%';
ss_form.height = '1000';
ss_form.domain = 'app-19SMUH4.marketingautomation.services';
// ss_form.hidden = {'Company': 'Anon'}; // Modify this for sending hidden variables, or overriding values